Diyanet İşleri Başkanlığı 10 Kasım Atatürk'ü Anma Günü nedeniyle mesaj yayımladı

Diyanet İşleri Başkanlığı 10 Kasım Atatürk'ü Anma Günü nedeniyle mesaj yayımladı

Diyanet İşleri Başkanlığı, vefatının 85'inci yılı nedeniyle yayımladığı mesajla Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü andı.

2023.11.10 08:54 - Son Güncellenme: 2023.11.10 08:55 - Güncel - AA
A
Diyanet İşleri Başkanlığı 10 Kasım Atatürk'ü Anma Günü nedeniyle mesaj yayımladı

Başkanlıktan, 10 Kasım Atatürk'ü Anma Günü dolayısıyla yayımlanan mesajda, kuruluşunun 100'üncü yıl dönümüne erişilen Cumhuriyet'in banisi Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün vefatının 85. yılında saygı ve minnetle yad edildiği belirtildi.

Anma mesajında, "Büyük fedakarlıklarla bizlere emanet edilen cennet vatanımızı ve değerlerimizi güçlendirerek geleceğe taşımayı, kahraman ecdadımıza ve şanlı tarihimize karşı vefa borcu olarak görüyoruz. Onurlu bir mazinin evlatları olarak bugün bizlere düşen, medeniyet değerlerimizi ihya etmek, devletimizin bekası ve milletimizin refahı için var gücümüzle çalışarak ecdadımızın tertemiz mirasını yarınlara taşımaktır." ifadesine yer verildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.11.10 08:54 - Son Güncellenme: 2023.11.10 08:55 - AA
A