Dışişleri Bakanlığından Nepal'deki selde yaşamını yitirenler için taziye mesajı

Dışişleri Bakanlığından Nepal'deki selde yaşamını yitirenler için taziye mesajı

Dışişleri Bakanlığı, Nepal'de dün meydana gelen sel felaketinde hayatını kaybedenler için taziye mesajı yayımladı. 

2020.07.11 22:15 - Son Güncellenme: 2020.07.11 22:16 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Dışişleri Bakanlığından Nepal'deki selde yaşamını yitirenler için taziye mesajı

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamada, Nepal'in başkenti Katmandu'nun batısında meydana gelen sel felaketinde 23 kişinin hayatını kaybettiği, 30'u aşkın kişinin de kayıp olduğunun üzüntüyle öğrenildiği belirtildi.

Açıklamada, "Nepal halkı ve hükümeti ile felakette hayatını kaybedenlerin yakınlarına içten taziyelerimizi iletiyoruz." ifadeleri kullanıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.11 22:15 - Son Güncellenme: 2020.07.11 22:16 - HABER MERKEZİ
A