Dışişleri Bakanı Davutoğlu ABD'ye gidiyor

Dışişleri Bakanı Davutoğlu ABD'ye gidiyor

Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, temaslarda bulunmak üzere yarın ABD'ye gidecek.

2013.11.15 22:59 - Son Güncellenme: 2013.11.15 23:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Dışişleri Bakanı Davutoğlu ABD'ye gidiyor

 

Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, temaslarda bulunmak üzere yarın ABD'ye gidecek.

Dışişleri Bakanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, Bakan Davutoğlu'nun, ikili, bölgesel ve küresel konularda temaslarda bulunmak üzere 16-18 Kasım tarihlerinde ABD'ye gerçekleştireceği  çalışma ziyareti kapsamında, ABD Dışişleri Bakanı John Kerry ile Savunma Bakanı Chuck Hagel ile görüşmesi öngörülüyor.

Açıklamada, ABD Kongresi'nde de temaslarda bulunacak olan Davutoğlu'nun, Washington'daki bazı düşünce kuruluşlarının temsilcileri ve kanaat önderleriyle de bir araya geleceği kaydedildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.15 22:59 - Son Güncellenme: 2013.11.15 23:01 - HABER MERKEZİ
A