Dişçiye gitmek için hapisten kaçtı

Dişçiye gitmek için hapisten kaçtı

İsveç'te bir mahkum, tahliyesine iki gün kala dişi çok ağrıdığı için hapisten kaçıp doktora gitti.

2013.12.02 14:07 - Son Güncellenme: 2013.12.02 14:07 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
Dişçiye gitmek için hapisten kaçtı

 

 

İsveç gazetesi Dagens Nyheter'in haberine göre, 51 yaşındaki mahkum tedavisi tamamlandıktan sonra yeniden cezaevine teslim oldu.

Ülkenin güneybatısındaki Östragard Cezaevi'nde yaşanan olayda, diş ağrısı nedeniyle yüzü tamamen şişen adamın, cezaevinin kendisine sağlık hizmeti sunmaması üzerine böyle bir yola başvurduğu ifade edildi.

Hapisten kaçtıktan sonra bulduğu ilk dişçiye dişini çektiren mahkumun üstünde elektronik kelepçe olduğu ancak buna rağmen yetkililer tarafından yerinin tespit edilemediği belirtildi.

Cezaevi yetkilileri ceza olarak mahkumun hapishanede geçirdiği sürenin bir gün uzatılmasına karar verdi.

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2013.12.02 14:07 - Son Güncellenme: 2013.12.02 14:07 - HABER MERKEZİ
A