Direksiyon başında tansiyonu düşünce...

Direksiyon başında tansiyonu düşünce...

SİVAS'ta direksiyon başındayken tansiyonu düşen sürücü kontrolü yitirince otomobili önce önündeki araca ardından trafik lambasına çarpıp ters döndü. Otomobildeki 2 kişi yaralandı.

2015.01.09 15:57 - Son Güncellenme: 2015.01.09 15:57 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Direksiyon başında tansiyonu düşünce...

Kaza, saat 13.00 sıralarında Muhsin Yazıcıoğlu Caddesi, Evciler Kavşağı üzerinde meydana geldi. Kümbet Mahallesi'nden şehir merkezine gelen İzzet Şeker, tansiyonu düşünce direksiyon kontrolünü yitirdi.

Otomobil, önce kırmızı ışıkta bekleyen Nihat Duman yönetimindeki 34 EYC 03 plakalı hafif ticari araca arkadan çarptı. Daha sonra trafik lambalarına çarpan otomobil ters döndü.

Kazada yaralanan sürücü İzzet Şeker ile yanında bulunan 54 yaşındaki Rüştü Şeker çevredekilerin yardımıyla araçtan çıkarılarak olay yerine çağrılan ambulans ile Sivas Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Yaralıların sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken polis ekipleri kazayla ilgili soruşturma başlattı.

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2015.01.09 15:57 - Son Güncellenme: 2015.01.09 15:57 - HABER MERKEZİ
A