'Dershaneye gidiyorum' diye evden çıkan genç kız hastane çatısında intihar etti

'Dershaneye gidiyorum' diye evden çıkan genç kız hastane çatısında intihar etti

Sinop'un Boyabat ilçesinde 17 yaşındaki genç kız, evinden "Dershaneye gidiyorum" diye çıkıp, 5 katlı hastane çatısından atlayarak hayatını kaybetti.

2022.03.22 23:07 - Son Güncellenme: 2022.03.22 23:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
'Dershaneye gidiyorum' diye evden çıkan genç kız hastane çatısında intihar etti

Edinilen bilgiye göre olay, akşam saatlerinde Sinop'un Boyabat ilçesinde meydana geldi. 5 katlı Boyabat 75. Yıl Devlet Hastanesi çatısından atlayan 17 yaşındaki İ.S.K., ağır yaralandı. Genç kız, sağlık ekiplerince burada yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

17 yaşındaki İ.S.K., Boyabat ilçesindeki evinden ailesine "Dershaneye gidiyorum" diyerek çıktığı, sonrasında ise kendisinden haber alınamadığı öğrenildi. İ.S.K.'nin neden çatıdan atlama girişiminde bulunduğu henüz bilinmiyor.

Olayla ilgili inceleme sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.03.22 23:07 - Son Güncellenme: 2022.03.22 23:11 - HABER MERKEZİ
A