Derbi hazırlıkları sürüyor
Derbi hazırlıkları sürüyorGalatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 16. haftasında Beşiktaş ile oynayacağı derbi maçın hazırlıklarını bu akşam yaptığı antrenmanla sürdürdü.
2015.01.02 22:50 - Son Güncellenme: 2015.01.02 22:50 - Spor - HABER MERKEZİ
Florya Metin Oktay Tesisleri'ndeki antrenman ısınma hareketleriyle başladı. Top kapma ve pas çalışmaları ile devam eden idman, taktik çalışmalarla sona erdi.
Sarı-kırmızılı ekip, Beşiktaş maçı hazırlıklarına yarın saat 17.00'da Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yapacağı antrenmanla devam edecek.