Derbi hazırlıkları sürüyor

Derbi hazırlıkları sürüyor

Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 16. haftasında Atatürk Olimpiyat Stadı'nda Galatasaray ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bu akşam yaptığı antrenmanla devam etti.

2015.01.01 21:46 - Son Güncellenme: 2015.01.01 21:47 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Derbi hazırlıkları sürüyor

BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde teknik direktör Slaven Bilic yönetimindeki basına kapalı antrenman takım halinde yapılan ısınma koşusu ile başladı. Kısa istasyon koşuları ve streching çalışmalarının ardından, iki grup halinde 5-2 çalışmaları ve yarım sahada yapılan çift kale maç ile antrenman sona erdi.

Antrenmana tedavi olan Mustafa Pektemek ile bireysel çalışan Necip Uysal ve Tomas Sivok katılmadı. Gökhan Töre ve Veli Kavlak ise takımla birlikte çalıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.01 21:46 - Son Güncellenme: 2015.01.01 21:47 - HABER MERKEZİ
A