Deprem sonrası yeni bir ada doğdu

Deprem sonrası yeni bir ada doğdu

Pakistan'ın güneybatısında meydana gelen 7,8 büyüklüğündeki depremde en az 45 kişi hayatını kaybetti.

2013.09.24 23:15 - Son Güncellenme: 2013.09.24 23:16 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Deprem sonrası yeni bir ada doğdu

 


Yetkililer, deprem sebebiyle ülkenin güney kıyılarında yeni bir adanın ortaya çıkmış olabileceğini belirtti.

Pakistan Meteoroloji Kurumu Müdür Arif Mahmud, Gvadar limanı yakınlarında yeni bir adanın ortaya çıktığına dair bilgiler ulaştığını söyledi. Depremin, deniz tabanının yükselmesine sebep olduğu sanılıyor.

 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.09.24 23:15 - Son Güncellenme: 2013.09.24 23:16 - HABER MERKEZİ
A