Denizlispor, sahaya indi

Denizlispor, sahaya indi

Denizlispor corona virüsü salgını sonrası Süper Lig'de ertelenen maçların ardından antrenmanlara yeniden başladı.

2020.04.28 16:31 - Son Güncellenme: 2020.04.28 16:31 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Denizlispor, sahaya indi

Korona virüs salgını nedeniyle ara verilen ligin haziran ortası gibi başlamasının öngörülmesinin ardından Denizlispor, bugün antrenmanlara başladı.

Tesislerdeki antrenmanda futbolcular sosyal mesafe kurallarına uyarak dayanıklılık ve pas çalışması gerçekleştirdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.04.28 16:31 - Son Güncellenme: 2020.04.28 16:31 - HABER MERKEZİ
A