Denizlispor'da mali sıkıntı

Denizlispor'da mali sıkıntı

PTT 1'inci Lig takımı Denizlispor'un Asbaşkanı Cahit Özdemir, kulübün geçmiş dönemlerde forma giyen yabancı futbolculara olan 2 milyon 450 bin Euro'nun 500 bininin 15 Eylül'e kadar ödenmesi gerektiğini belirtti, "Bu parayı ödeyemezsek, transfer yasağı, puan silme ve hatta küme düşme cezası alabiliriz" dedi.

2013.09.04 16:48 - Son Güncellenme: 2013.09.04 16:48 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Denizlispor'da mali sıkıntı

Denizlispor'un bugün ismi bile hatırlanmayan çok sayıda yabancı futbolcuya borcu bulunduğunu, zamanında ödenmeyen borçların katlanarak karşılarına çıktığını sözlerine ekleyen Cahit Özdemir, şöyle devam etti:

"2 milyon 400 bin euroyu aşan borcun ocak ayı ortalarına kadar kapanması gerekiyor. Bu parayı nereden bulacağımızı bilmiyoruz. 3 milyar doların üzerinde ihracat yapan bir sanayi kentinde kulübe tek kuruş yardım eden yok."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.04 16:48 - Son Güncellenme: 2013.09.04 16:48 - HABER MERKEZİ
A