Deniz Yılmaz, Avrupa Kupaları'na gitmek istediklerini söyledi
Bursaspor'un başarılı oyuncusu Deniz Yılmaz, yeşil-beyazlı takım ile Avrupa Kupaları'na katılmak istediğini söyledi.
2016.03.04 15:06 - Son Güncellenme: 2016.03.04 18:08 - Spor - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Deniz Yılmaz ve Aziz Behich imza dağıttı
Turkcell'in Kulüpler Birliği Vakfı işbirliği ile Süper Lig'de her hafta bir karşılaşma 'Turkcell Haftanın Maçı' adı altında oynanıyor. "Haftanın Maçı" etkinliğinin bu haftaki durağı ise Bursa oldu. Yarın oynanacak Bursaspor - Çaykur Rizespor karşılaşması öncesi Kent Meydanı AVM'de oluşturulan etkinlik alanında Bursasporlu futbolcular Deniz Yılmaz ve Aziz Behich, taraftarlara imza dağıttı. Etkinlik boyunca taraftarlara ücretsiz Passolig kartı ve çeşitli hediyeler verilecek.

YILMAZ: "AVRUPA'YA GİTMEK İSTİYORUZ"
Bursaspor'a geldiği için çok mutlu olduğunu ifade eden Deniz Yılmaz , "Yarınki maçta inşallah 3 puanı alırız. Avrupa'ya gitmek istiyoruz. Eskişehirspor'a karşı iyi bir performans gösterdik. Bizim için önemli olan alt taraftarlarda oynamayıp, Avrupa'ya gitmek. Yarın da seyircinin önünde güzel bir futbol oynamak istiyoruz" diye konuştu.