Demirkol: ''Galatasaray'ın yaptığını Aziz Yıldırım yapsaydı ülke yanardı''
Mehmet Demirkol, gündeme dair değerlendirmelerde bulundu.
2017.02.16 16:55 - Son Güncellenme: 2017.02.16 16:56 - Spor - HABER MERKEZİ
Galatasaray'ın yıldızı Wesley Sneijder'in GQ Men of The Year tarafından 'Yılın En Başarılı Sporcusu' seçilmesini yorumlayan Demirkol, "İtirazım var yani Quaresma olmalıydı." dedi.
Galatasaray'ın Igur Tudor'u takımın başına getirmesini değerlendiren Mehmet Demirkol, "Burada en fazla eleştirdiğim Aziz Yıldırım'dır. Galatasaray'ın yaptığını Aziz Yıldırım yapsaydı ülke yanardı. Galatasaray'ı kesin olarak suçlamıyorum, Karabükspor da o maddeyi koymayacaktı." ifadelerini kullandı.