'Deliha 2'yi çok beğenmiş
Engin Öztürk ve Barış Arduç, Ulus'taki bir mekanda eğlendi.
2018.01.26 08:43 - Son Güncellenme: 2018.01.26 08:44 - Magazin - HABER MERKEZİ
Çıkışta gazetecilerle sohbet eden Arduç, "Şu sıralar dinleniyorum. Eylülde güzel bir iş yapacağız" şeklinde konuştu.
İki yıldır Gupse Özay'la aşk yaşayan oyuncu, sevgilisinin yeni filmi 'Deliha 2'yi çok beğendiğini belirtti.