Davutoğlu'ndan "4.5G" mesajı
Başbakan Ahmet Davutoğlu, 4.5G teknolojisi ile ilgili Twitter hesabından mesaj yayımladı.
2016.04.01 10:23 - Son Güncellenme: 2016.04.01 10:25 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
Twitter hesabından bir açıklama yapan Davutoğlu, "Artık iletişim daha hızlı. 4.5G ülkemize hayırlı olsun" dedi. Başbakan, bu teknolojiye geçtiğini gösteren bir de görsel paylaştı.
