Davutoğlu'ndan "4.5G" mesajı

Davutoğlu'ndan "4.5G" mesajı

Başbakan Ahmet Davutoğlu, 4.5G teknolojisi ile ilgili Twitter hesabından mesaj yayımladı.

2016.04.01 10:23 - Son Güncellenme: 2016.04.01 10:25 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A