Davutoğlu'ndan 12 isme Mısır telefonu
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Mısır'daki son gelişmelerle ilgili 12 ülkenin dışişleri bakanlarıyla telefonda görüştü.
2013.07.08 15:29 - Son Güncellenme: 2013.07.08 15:29 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Diplomatik kaynaklardan edinilen bilgiye göre, Davutoğlu'nun Mısır'daki durumla ilgili yoğun telefon diplomasisi sürüyor.
Bu çerçevede Davutoğlu'nun İsveç, Norveç, Finlandiya, AB Dönem Başkanlığını devralan Litvanya, Polonya, Lüksemburg, Hollanda, Fransa, AB Dış İlişkiler Yüksek Temsilcisi Catherine Ashton, Brezilya, Katar ve Fas ülkelerinin dışişleri bakanlarıyla görüştüğü ve Mısır'daki son gelişmelerle demokrasiye bir an evvel dönülebilmesi için atılabilecek adımların ele alındığı kaydedildi.
Davutoğlu'nun muhataplarıyla telefon diplomasisinin devam edeceği belirtildi.