'Davet ettiler Diyarbakır'a gideceğim'
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile birlikte Diyarbakır'a gideceğini söyledi.
2013.11.13 17:21 - Son Güncellenme: 2013.11.13 17:21 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Arınç, Meclis'te gazetecilerin, "Başbakan Erdoğan ile birlikte Diyarbakır'a gidecek misiniz?" sorusuna, "Davet ettiler, Diyarbakır'a gideceğim" karşılığını verdi.