Daha kötü olamazdık

Daha kötü olamazdık

Mancini, Torku Konyaspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

2013.11.01 23:50 - Son Güncellenme: 2013.11.01 23:51 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Daha kötü olamazdık


Galatasaray Teknik Direktörü Roberto Mancini, "2. yarıda ilk yarıya göre daha iyiydik çünkü ilk yarıdaki oyunumuzdan daha kötüsünü oynayamazdık. İlk yarı çok kötüydük. 2-3 gol bile yiyebilirdik. Çok çalışmamız lazım. Söylediğim gibi çok hatalar yaptık. Bunlardan bahsederken kaleciye verilen geri paslar da var. Bu hataları yapmamamız lazım. Şanslıyız, bugün puan kaybetmedik. Kopenhag'a, Juventus'a karşı oynarken sahaya yansıttığımız konsantrasyonu bugün sahaya yansıtamadık" açıklamasında bulundu.

 

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.01 23:50 - Son Güncellenme: 2013.11.01 23:51 - HABER MERKEZİ
A