Cumhuriyet Anadolu Lisesi 'Elektronik Atık Toplama Projesi'nde Bursa 1'incisi oldu

Cumhuriyet Anadolu Lisesi 'Elektronik Atık Toplama Projesi'nde Bursa 1'incisi oldu

Bursa Cumhuriyet Anadolu Lisesi, Sıfır Atık Projesi kapsamında düzenlenen 'Elektronik Atık Toplama Projesi'nde il birincisi oldu.

2023.06.09 13:18 - Son Güncellenme: 2023.06.09 13:27 - Eğitim - HABER MERKEZİ
A
Cumhuriyet Anadolu Lisesi 'Elektronik Atık Toplama Projesi'nde Bursa 1'incisi oldu

Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Kamu Enerji Yönetim Derneği'nin ortaklaşa düzenlediği Elektronik Atık Toplama Projesi ile Sıfır Atık Projesi kapsamında, atıkların kontrolünü sağlamak ve gelecek nesillere temiz ve yaşanabilir bir çevre bırakılması hedefleniyor. Bu kapsamda, İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı tüm resmi ve özel kurum ve kuruluşlardan, atık elektrikli ve elektronik cihazları toplayarak geri dönüşümünü sağlamak, çevre ve insan sağlığını korumak, atık miktarının azaltılmasını ve kaynağında ayrıştırılmasını sağlamak amaçlanıyor.



Osmangazi ilçesinde eğitim veren Cumhuriyet Anadolu Lisesi de Dünya Çevre Günü etkinlikleri kapsamında, 2022-2023 eğitim öğretim yılı Sıfır Atık Projesi, 'Elektronik Atık Toplama Projesi'nde Bursa birincisi oldu. İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından, Cumhuriyet Anadolu Lisesi Müdürü Süleyman Zihni Şen'e teşekkür belgesi verildi. 

Diğer Eğitim Haberleri için tıklayın


2023.06.09 13:18 - Son Güncellenme: 2023.06.09 13:27 - HABER MERKEZİ
A