Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif görüştü!

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif görüştü!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede Türkiye-Pakistan ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı.

2024.03.03 22:40 - Son Güncellenme: 2024.03.03 22:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif görüştü!

Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Şahbaz Şerif'i yeniden başbakan seçilmesinden dolayı tebrik etti ve yeni dönemde Türkiye ile Pakistan ilişkilerinin derinleşerek gelişeceğine inandığını belirtti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan'da gerçekleşen terör saldırılarını kınadığını ifade etti ve Pakistan halkına taziye dileklerini iletti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.03.03 22:40 - Son Güncellenme: 2024.03.03 22:41 - HABER MERKEZİ
A