Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Kuveyt Emiri'ne geçmiş olsun telefonu

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Kuveyt Emiri'ne geçmiş olsun telefonu

CUMHURBAŞKANI Recep Tayyip Erdoğan, geçirdiği rahatsızlık dolayısıyla New York'ta bir hastanede tedavi gören Kuveyt Emiri Şeyh el Sabah'ı telefonla arayarak 'geçmiş olsun' dileğinde bulundu.

2019.09.25 07:11 - Son Güncellenme: 2019.09.25 07:12 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Kuveyt Emiri'ne geçmiş olsun telefonu

İletişim Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Kuveyt Emiri Şeyh el Sabah'ı geçirdiği rahatsızlık dolayısıyla telefonla arayarak geçmiş olsun dileklerini ilettiği aktarıldı. Görüşmede ayrıca, ikili ilişkiler ve bölgesel konuların ele alındığı da belirtildi.

Sabah'ın New York'ta bir hastanede tedavisi devam ediyor.

Somali Cumhurbaşkanı Farmajo ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Somali Cumhurbaşkanı Mohamad Abdullahi Farmajo ile görüştü.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2019.09.25 07:11 - Son Güncellenme: 2019.09.25 07:12 - HABER MERKEZİ
A