Çorum'da mantar yiyen 8 kişi hastanelik oldu

Çorum'da mantar yiyen 8 kişi hastanelik oldu

Çorum'da doğadan topladıkları mantardan yiyen 8 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

2024.10.06 09:18 - Son Güncellenme: 2024.10.06 09:18 - Güncel - AA
A
Çorum'da mantar yiyen 8 kişi hastanelik oldu

Alınan bilgiye göre, il merkezi ile Dodurga ve Laçin ilçelerinde doğadan topladıkları mantarları yiyen 8 kişide bir süre sonra bulantı ve kusma gibi şikayetler görüldü.

Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan kişiler, zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alındı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.10.06 09:18 - Son Güncellenme: 2024.10.06 09:18 - AA
A