Çorum'da mantar yiyen 8 kişi hastanelik oldu
Çorum'da doğadan topladıkları mantardan yiyen 8 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
2024.10.06 09:18 - Son Güncellenme: 2024.10.06 09:18 - Güncel - AA
Alınan bilgiye göre, il merkezi ile Dodurga ve Laçin ilçelerinde doğadan topladıkları mantarları yiyen 8 kişide bir süre sonra bulantı ve kusma gibi şikayetler görüldü.
Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan kişiler, zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alındı.