Çöpten servet buldu

Çöpten servet buldu

Japonya'da çöp ayrıştırma merkezine gelen atıklar arasında 15 milyon Yen çıktı.

2013.04.16 11:09 - Son Güncellenme: 2013.04.16 11:10 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Çöpten servet buldu

Ekonomi gazetesi Sankei'nin haberine göre, ayrıştırma merkezine gelen ev molozları arasında 275 bin liranın çıktığını yazdı. Ayrıştırma merkezinin başkanı, bir çalışanın atıkların ayrıştırma süreci sırasında parayı bulduğunu söyledi. Polis, 10 binlik banknotlar halinde olan paranın bir elbiseye sarılmış şekilde bulunduğunu kaydetti.

Çöp ayrıştırma merkezinin, günde 40-50 ton endüstriyel atığı işlemden geçirdiği kaydedildi. Atıkların, ülkenin genelinden geldiği için paranın nereden geldiği henüz tespit edilemedi. Polisin, paranın sahibinin bulmak için harekete geçtiği bildirildi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.04.16 11:09 - Son Güncellenme: 2013.04.16 11:10 - HABER MERKEZİ
A