Colin Kazım'dan protesto açıklaması!

Colin Kazım'dan protesto açıklaması!

Taiwo ve Colin Kazım,maç sonunda alınan galibiyeti değerlendirdiler.

2014.01.14 22:34 - Son Güncellenme: 2014.01.14 22:36 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Colin Kazım'dan protesto açıklaması!

TAIWO VE KAZIM'IN MAÇ SONRASI AÇIKLAMALARI

Galip geldikleri için mutlu olduklarını söyleyen Kazım, "Grup maçlarına iyi bir şekilde başlamak bizim için gerçekten çok önemliydi. Sivasspor iyi bir takım. Son maçımızda onlara karşı mağlup olmuştuk. Bizim için en iyi olacak sonucu çıkardık. Galip geldiğimiz için mutluyuz" diye konuştu.

Taraftarların tepkisiyle ilgili yöneltilen soruya Kazım, "Kişisel olarak algılamıyorum. Çoğunluk böyle bir harekette bulundu. Bu benim performansımla alakalı değil. Daha önce twitterda yaşanan bir olayla alakalı. Konuyla alakalı gerekli açıklamayı yaptığımı düşünüyorum. Taraftarımız şunu bilmeliler ki, herhangi bir kişiye tepki gösterdiklerinde bundan tüm takım etkileniyor. Böyle hissetmeye devam etmek istiyorlarsa bu konuda yapacak bir şeyim yok" yanıtını verdi.

Taiwo ise maçla ilgili şunları söyledi: "Hocamızın da bize söylediği gibi iyi başlamak önemliydi. Sivasspor iyi bir takımdı. Maça iyi hazırlandık. Galip geldiğimiz için gerçekten çok mutluyuz." 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.14 22:34 - Son Güncellenme: 2014.01.14 22:36 - HABER MERKEZİ
A