"Çok önemli üç puan aldık"

"Çok önemli üç puan aldık"

Kasımpaşa teknik direktörü Şota Arveladze, Orduspor maçının ardından aldıkları üç puanın önemine değindi.

2013.04.20 21:04 - Son Güncellenme: 2013.04.20 21:04 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Çok önemli üç puan aldık"

Kasımpaşa Teknik Direktörü Şota Arveladze, Orduspor'u deplasmanda 2-0 yendikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Arveladze hedefi olan takımlar için bu tür maçların zor olduğunu dile getirdi.

Ligde son iki haftada puan alamadıklarını vurgulayan Arveladze, "Orduspor'un ligde bulunduğu pozisyon bizim açımızdan maçı daha da zorlaştırdı ama gerçekten saha içinde iyi organize olarak, güzel goller attık. Eğer yanılmıyorsam rakibe de net gol fırsatı vermedik. Çok önemli bir üç puan aldık" ifadesini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.20 21:04 - Son Güncellenme: 2013.04.20 21:04 - HABER MERKEZİ
A