"Çok değerli bir forma taşıyacağım"

"Çok değerli bir forma taşıyacağım"

Kasımpaşa'nın Fenerbahçe'den transfer ettiği yıldız futbolcu Özer Hurmacı, değerli bir formayı taşıyacağı için mutlu olduğunu söyledi.

2012.08.28 13:26 - Son Güncellenme: 2012.08.28 13:26 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Çok değerli bir forma taşıyacağım"

Bu sezon Kasımpaşa Kulübü'nün önemli yatırımlar yaptığına dikkat çeken Özer Hurmacı, "Çok değerli bir başkanla, yönetimle, teknik heyetle ve oyuncularla bir arada çalışacağım için son derece memnunum. Özellikle Metin hocamızla bir arada olmak beni mutlu ediyor. Önemli olan iyi bir takım olmak. Bunu başaracağımıza inanıyorum çünkü çok sıcak bir ortam var burada. Bu sezon umuyorum üst sıralarda yer alıp, adımızdan uzun seneler bahsettireceğiz. Bana kendimi değerli hissettirdikleri için herkese teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.08.28 13:26 - Son Güncellenme: 2012.08.28 13:26 - HABER MERKEZİ
A