City West Ham'ı dağıttı!
Premier Lig'de Manchester City, 23. hafta maçında West Ham United'ı farklı yendi.
2017.02.02 01:46 - Son Güncellenme: 2017.02.02 01:46 - Spor - HABER MERKEZİ
Manchester City, West Ham United'a konuk oldu.
Londra'daki karşılaşmaya fırtına gibi giren City, 17. dakikada Sane'nin asistinde De Byrune ile 1-0 öne geçti. 21. dakikada yine Sane nefis getirdi, David Silva farkı ikiye çıkardı. Rakibine sahasından çıkma şansı tanımayan City, 32'de Gabriel Jesus'un yeni takımıyla attığı ilk golle devre arasında 3-0 önde girdi. İkinci yarıda Sterling'in kazandırdığı penaltıda sahneye çıkan Yaya Toure skoru 4-0'a getirdi.