Cinayet sanığı cezaevinde intihar etti

Cinayet sanığı cezaevinde intihar etti

Kars'ta adam öldürme suçundan tutuklu bulunan Rasim Onur Abay, akli dengesinin yerinde olup olmadığının tespiti için getirildiği Elazığ E Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumu'ndaki odasında, pencere demirlerine astığı nevresimle intihar etti.

2013.07.10 12:49 - Son Güncellenme: 2013.07.10 12:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Cinayet sanığı cezaevinde intihar etti

 

 

Elazığ Cumhuriyet Başsavcısı Musa Çitil, yazılı olarak yaptığı açıklamada, tutuklu Rasim Onur Abay'ın 5 Temmuz tarihinde Kars'tan Elazığ'a getirildiğini belirterek şöyle dedi:

"5 Temmuz günü saat 21.30 sularında Elazığ E Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumu'nda adam öldürme suçundan tutuklu bulunan Rasim Onur Abay isimli şahıs Kars Cumhuriyet Başsavcılığı'nın talimatıyla 'akıl hastası olup olmadığı' saptanması hususunda rapor aldırmak üzere Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi'ne sevk edilmiş, hastanece yapılan tetkik ve muayenesinin ardından taburcu edilerek Elazığ E Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumu'na geri gönderildiği, sevk işlemlerinin ardından nakil beklemekteyken, Elazığ E Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumu Psiko-Sosyal servisindeki tekli odada cezasını infaz ederken, görevlilerce kullanmış olduğu ilaçları verilmek üzere odasına girildiği sırada, tutuklunun nevresimle pencere kenar demirine asılı vaziyette olduğu görülmüş. Orada bulunan görevliler ve sağlık memuru tarafından indirilerek yatağına yatırılmış ve gerekli müdahale yapılmış, olay yerine çağrılan 112 acil servisi görevlilerince yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamayarak vefat etmiştir. Nöbetçi Cumhuriyet Savcısı'nın talimatı ile otopsi yapılmak üzere Elazığ Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılmış olup, olayla ilgili başlatılan soruşturma devam etmektedir" denildi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.10 12:49 - Son Güncellenme: 2013.07.10 12:49 - HABER MERKEZİ
A