Cinayet işleyip jandarmaya teslim oldu

Cinayet işleyip jandarmaya teslim oldu

SAMSUN'un Vezirköprü İlçesi'nde 59 yaşındaki Nurettin E., aralarında daha önceden husumet olduğu ileri sürülen 50 yaşındaki Selami Boyun'u pompalı tüfekle ateş ederek öldürdü. Nurettin E. cinayetin ardındanı jandarmayı arayarak, "Adam öldürdüm gelin alın" dedi.

2016.07.14 12:29 - Son Güncellenme: 2016.07.14 12:29 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Cinayet işleyip jandarmaya teslim oldu
01:54 Cinayet işleyip jandarmaya teslim oldu

İLGİLİ VİDEO

Cinayet işleyip jandarmaya teslim oldu

Olay, Samsun'un Vezirköprü İlçesi Karaköy Yılanlı Mahallesi dün gece meydana geldi. İddiaya göre daha önceden aralarında husumet olduğu öne sürülen Nurettin E., Selami Boyun'un otomobiliyle geçeği yolda beklemeye başladı. Yoldan geçen Selami Boyun'un otomobilini durduran Nurettin E., elindeki ruhsatsız pompalı tüfekle 11 el ateş etti. Şüpheli daha sonra telefonla jandarmayı arayıp, "Adam öldürdüm gelin alın" dedi.

Olay yerine gelen jandarma ve 112 sağlık ekipleri otomobilin içerisindeki Selami Boyun'un hayatını kaybettiğini tespit etti. Selami Boyun'un cesedi otopsi yapılmak üzere Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırılırken, jandarma tarafından gözaltına alınan Nurettin E., ifadesinin ardından bugün Vezirköprü Adliyesi'ne sevkedildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.14 12:29 - Son Güncellenme: 2016.07.14 12:29 - HABER MERKEZİ
A