"Çiko" iş başında

"Çiko" iş başında

Bursa'nın Karacabey İlçesi'nde bulunan Türkiye'nin ilk Yaban Hayatı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezi'ne 2 yıl önce yavruyken getirilen ve merkezin maskotu haline gelen 'Çiko' isimli maymun, kendisini görüntüleyen kameraman ve foto muhabirinin sırtına çıktı, ceplerini karıştırdı.

2012.12.16 10:30 - Son Güncellenme: 2012.12.16 14:50 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
"Çiko" iş başında

Merkez Nilüfer İlçesi'nde, polise yapılan ihbar üzerine Orman ve Su İşleri İl Müdürlüğü  görevlileri tarafından iki yıl önce bakıldığı evde sahibinden alınarak Yaban Hayatı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezi'ne getirilen ve burada doğal ortamda yaşamı sağlanan 2 yaşındaki Çiko, merkezin maskotu haline geldi. Çiko, yine kendisini görüntülemek isteyen kameraman ve foto muhabirini zor durumda bıraktı. Çekim sırasında kameraman ve foto muhabirine rahat veremeyen Çiko, gazetecilerin sırtlarına çıkarak, ceplerini karıştırdı. Çekim yapmakta zorlanan gazetecilerin yardımına, Çiko'nun bakıcıları yetişti. Çiko, oynamaktan yorulunca yine en sevdiği meyvelere dönerek, onları afiyetle yedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.12.16 10:30 - Son Güncellenme: 2012.12.16 14:50 - HABER MERKEZİ
A