Çiftçiler yağmur duasına çıktı

Çiftçiler yağmur duasına çıktı

ADANA'nın Ceyhan İlçesi'ne bağlı Doruk Beldesi'nde çiftçiler yağmur duasına çıktı.

2013.12.14 17:57 - Son Güncellenme: 2013.12.14 17:58 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Çiftçiler yağmur duasına çıktı

Türkiye'nin büyük bölümünde kar ve soğuk hava etkili olurken Ceyhan'da yağış olmaması nedeniyle tarım alanlarında kuraklık yaşanıyor. İlçeye bağlı Doruk Beldesi ve çevresindeki köylerde yaşayan çiftçiler, yağmur duasına çıktı. 10 koyun kurban eden köylüler, Doruk Lisesi'nin bahçesinde namaz kılıp, yağmur duası etti. Doruk Beldesi'nde görevli imam Mustafa Toklu, "Tarlalara ekilen ürünlerin yeşermesi için bu dönemde suya ihtiyaç var. Çiftçilerimiz perişan; kış mevsimi kurak geçti. Kuyulardan sulama yapıyoruz. Bu dönemde yağmur yağarsa hem toprak yumuşayacak hem de ürünlerimiz daha çabuk büyüyecek. Hayvanlarımız yiyecek ve suya muhtaç. Hatalarımızın affını diliyoruz. Bizi yağmursuz, susuz ve senin kudretinden mahrum bırakma Allah'ım" diyerek dua etti.

1.5 aydır bölgeye yağış düşmediğini belirten köylüler, dua okunurken gözyaşlarına hakim olamadı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.14 17:57 - Son Güncellenme: 2013.12.14 17:58 - HABER MERKEZİ
A