Cibulkova, Radwanska'dan rövanşı aldı

Cibulkova, Radwanska'dan rövanşı aldı

WTA Stanford finalinde Agnieszka Radwanska'yı üç sette geçen Dominika Cibulkova, şampiyon oldu.

2013.07.29 16:18 - Son Güncellenme: 2013.07.29 16:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Cibulkova, Radwanska'dan rövanşı aldı

 İki tenisçi daha önce en son WTA Sydney'de karşı karşıya gelmiş, Polonyalı tenisçi maçtan galip ayrılmıştı.

Bu maçın rövanşı niteliğindeki Stanford finalinde ise maça iyi başlayan yine Radwanska oldu. İlk seti 6-3 hanesine yazdıran Polonyalı, daha sonra oyunun kontrolünü Cibulkova'ya kaptırdı. Sonraki iki seti 6-4, 6-4 kazanan Cibulkova, şampiyonluğa ulaştı.

2 buçuk saat süren karşılaşma sonrası duygularını gazetecilerle paylaşan Slovak tenisçi, "Sydney'de Radwanska'yı yenmeyi başaramamıştım, o yenmesi gerçekten zor bir oyuncu. İlk seti kaybettikten sonra koçuma baktım ve kendi kendime 'işte şu an burdayım, bunu başarabilirim, bugün güzel olacak' dedim" ifadelerini kullandı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.29 16:18 - Son Güncellenme: 2013.07.29 16:18 - HABER MERKEZİ
A