Chelsea, çeyrek finalde

Chelsea, çeyrek finalde

UEFA Şampiyonlar Ligi son 16 turu rövanşında İngiliz ekibi Chelsea, Fransa temsilcisi Lille'i 2-1 mağlup etti. İlk maçı da evinde 2-0 kazanan Maviler, Devler Ligi'nde çeyrek finale yükselen taraf oldu.

2022.03.17 09:10 - Son Güncellenme: 2022.03.17 09:10 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Chelsea, çeyrek finalde

İngiliz devi Chelsea, 2-0 galip geldiği ilk maçın rövanşında Lille'e konuk oldu.

Londra ekibi, Stade Pierre Mauroy'da oynanan mücadelede sahadan 2-1'lik skorla galip ayrılarak Devler Ligi'nde adını son 8 takım arasına yazdırmayı bildi.

Lille karşılaşmaya; Jardim, Zeki, Fonte, Botman, Djalo, Bamba, Xeka, Andre, Gudmundsson, Burak ve David 11'iyle başladı.

Tuchel yönetimindeki Chelsea ise sahaya; Mendy, Christensen, Silva, Rüdiger, Azpilicueta, Kante, Jorginho, Kovacic, Alonso, Havertz, Pulisic 11'iyle çıktı.

Lille, milli futbolcumuz Burak Yılmaz'ın 38'de penaltıdan kaydettiği golle 1-0 öne geçti. "Maviler" bu gole 45+3'te Christian Pulisic ile karşılık verdi ve maçın ilk yarısı 1-1'lik eşitlikle tamamlandı. Chelsea, 71. dakikada Cesar Azpilicueta'nın kaydettiği golle deplasmanda 2-1 öne geçti.

Geride kalan dakikalarda başka gol olmayınca konuk olduğu Lille'i 2-1'lik skorla deviren Chelsea, Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek finale yükseldi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.03.17 09:10 - Son Güncellenme: 2022.03.17 09:10 - HABER MERKEZİ
A