Cezayir'den yola çıkan sıvılaştırılmış doğalgaz gemisi 15 Şubat'ta Türkiye'ye ulaşacak
Cezayir'in Arzew Limanı'ndan yola çıkan "Ougarta" adlı sıvılaştırılmış doğalgaz (LNG) gemisinin, 15 Şubat'ta Türkiye'de olması bekleniyor.
2024.02.07 10:44 - Son Güncellenme: 2024.02.07 10:45 - Ekonomi - AA
Uluslararası gemi takip verilerinden derlenen bilgiye göre, dün Cezayir'den ayrılan LNG gemisi, Batı Akdeniz'de seyrine devam ediyor.
171 bin 800 metreküp kapasiteli geminin, 15 Şubat'ta Aliağa LNG Terminali'ne yanaşması planlanıyor.
Cezayir bandıralı gemi 2017'de inşa edilmişti.