Ceza yiyince polisle birlikte kontrol yaptı

Ceza yiyince polisle birlikte kontrol yaptı

Adapazarı'nda emniyet kemeri takmadığı için ceza yiyen yaşlı amca, "Onlar da takmıyor" diyerek polisle birlikte yolda kontrol yaptı.

2014.06.18 15:38 - Son Güncellenme: 2014.06.18 15:48 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Ceza yiyince polisle birlikte kontrol yaptı

Adapazarı kent merkezinde emniyet kemeri uygulaması yapan trafik ekiplerinin, emniyet kemeri takmadığı için ceza yazdığı sürücü 60 yaşındaki Özgür Çelik polislere "Kimse emniyet kemeri takmıyor" diye itiraz etti.

POLİSLE BİRLİKTE KONTROL YAPTI
Trafik polisi bu itiraz üzerine sürücüyü yanına alarak cadde ortasına getirdi. Onunla birlikte yoldan geçen araçları beraber kontrol etmeye başladı. Trafik polisi "Bak emniyet kemeri var" diyerek tek tek araçlardaki sürücülerin emniyet kemeri taktıklarını gösterdi. Bir süre polislerle birlikte denetim yapan sürücü, "Tamam" diyerek ikna olunca 66 lira trafik cezası makbuzunu imzaladı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.06.18 15:38 - Son Güncellenme: 2014.06.18 15:48 - HABER MERKEZİ
A