Çekirge Devlet Hastanesi'nde görev değişimi
Bursa'da, Zübeyde Hanım Doğumevi'nin Çekirge Devlet Hastanesi'ne bağlanmasıyla yeni hastane yöneticisi Uzm. Dr. Kayhan Sonkur oldu.
2015.01.12 11:40 - Son Güncellenme: 2015.01.12 11:41 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği İdari Hizmetler Başkanlığına tayin olan Op. Dr Muhammed Günaydın, Çekirge Devlet Hastanesi yöneticiliği görevini Uzm. Dr. Kayhan Sonkur'a devretti. Muhammed Günaydın, Çekirge Devlet Hastanesinde gerçekleşen devir teslim töreninde yeni yönetime başarılar diledi. Dr. Sonkur ise yeni yılla birlikte Zübeyde Hanım Doğumevi'nin Çekirge Devlet hastanesi çatısı altında birleştiklerini belirterek, 688 yataklı hastane olarak hizmet vereceklerini söyledi.