Çay içenlere oruç uyarısı yaptı, dayak yedi

Çay içenlere oruç uyarısı yaptı, dayak yedi

Edirne'nin Keşan ilçesi Suluca köyünde çay içenleri uyaran eski imam darp edildi.

2018.06.07 18:44 - Son Güncellenme: 2018.06.07 18:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Çay içenlere oruç uyarısı yaptı, dayak yedi

Edinilen bilgiye göre, köyün eski imamı olan R.Y., köy kahvesinde çay içen şahısları oruç tutan insanlar olduğunu ve çay içmemeleri konusunda uyardı. Bu duruma öfkelenen Y.Ç., R.Y.'ye sandalye ile vurarak, başından ve kolundan yaraladı. Y.Ç. alınan ifadesinin ardından serbest bırakıldı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.06.07 18:44 - Son Güncellenme: 2018.06.07 18:45 - HABER MERKEZİ
A