Çay demlemek isterken orman yaktı

Çay demlemek isterken orman yaktı

Kocaeli'nin Karamürsel ilçesinde orman yangını çıktı. Yangın, itfaiye ekiplerince güçlükle söndürüldü.

2013.09.08 16:37 - Son Güncellenme: 2013.09.08 16:38 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Çay demlemek isterken orman yaktı

Karamürsel ilçesine bağlı Akçat köyü Kadınpınarları mevkiinde, sabah saatlerinde çıkan yangın güçlükle kontrol altına alındı. İddialara göre, çay demlemek için ormana gelen Mehmet P. (59) isimli vatandaş, 30 dönümlük ormanın yanmasına neden oldu. Közde çay demlemek için yaktığı ateş büyüyünce olay yerinden korkup kaçan Mehmet P, jandarma tarafından gözaltına alındı. Yangın, itfaiye ve orman ekiplerinin müdahalesiyle 4 saat sonra söndürüldü. Köylüler, kendi imkanlarıyla yangına müdahale ederek yangının büyümesi önlendi. Jandarma olayla ilgili soruşturma başlatırken, yangında 30 dönümlük alan kül oldu.

 

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.08 16:37 - Son Güncellenme: 2013.09.08 16:38 - HABER MERKEZİ
A