Çavuşoğlu, başkonsoloslarla video konferans görüşmesi yaptı

Çavuşoğlu, başkonsoloslarla video konferans görüşmesi yaptı

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Türkiye'nin Kuzey ve Güney Amerika ülkelerinde görevli başkonsoloslarıyla yeni tip koronavirüsün (Kovid-19) etkileri ve Türk vatandaşlarının durumuna ilişkin video konferans toplantısı yaptı.

2020.04.30 21:56 - Son Güncellenme: 2020.04.30 21:57 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Çavuşoğlu, başkonsoloslarla video konferans görüşmesi yaptı

Bakan Çavuşoğlu, Twitter'dan "Birlikte Yeneceğiz" etiketiyle yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:

"Büyükelçilerimizle yaptığımız görüşmelerden sonra başkonsoloslarımızla toplantıya başladık. Kuzey ve Güney Amerika ülkelerindeki başkonsoloslarımızla video konferans yoluyla Kovid-19'un bölgedeki etkileri ve vatandaşlarımızın durumları hakkında bilgi aldık."

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2020.04.30 21:56 - Son Güncellenme: 2020.04.30 21:57 - HABER MERKEZİ
A