Çatıdan düşen memurun acı sonu

Çatıdan düşen memurun acı sonu

Zonguldak'ın Ereğli ilçesine bağlı Ormanlı beldesinde çatıdan düşen bir kişi hayatını kaybetti.

2013.11.25 18:00 - Son Güncellenme: 2013.11.25 18:01 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Çatıdan düşen memurun acı sonu


 

Olay, Ormanlı beldesi merkez Postane binasında meydana geldi. İddialara göre çatıya anten düzeltmek için çıkan görevli memur Sedat Çınar (50) dengesini kaybederek 3 katlı binanın üzerinden beton zemine çakıldı. Çevredekilerin yardımına koştuğu Sedat Çınar için sağlık ekiplerine haber verildi. 112 ekipleri yaptıkları ilk müdahalede şahsın hayatını kaybettiğini belirledi. Çınar'ın cenazesi Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi'ne gönderildi. Jandarma ekipleri olayla ilgili soruşturmayı sürdürüyor.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.11.25 18:00 - Son Güncellenme: 2013.11.25 18:01 - HABER MERKEZİ
A