Çatıda tehlikeli çalışma
Elazığ'da güvenlik önlemi almadan çalışan işçi kameraya yansıdı. Tehlikeli anlar cep telefonu kamerası ile kaydedildi.
2025.09.11 09:24 - Son Güncellenme: 2025.09.11 09:24 - Güncel - İHA
Elazığ'ın Abdullahpaşa Mahallesi'nde bir işçi, hiçbir güvenlik önlemi almadan 5 katlı bir binanın çatısında çalıştı. Vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedilen görüntülerde, işçinin metrelerce yüksekte tedbirsiz şekilde çalıştığı görüldü. O anlar yürekleri ağza getirdi.