Çalışmalar trafikte yoğunluğa yol açtı

Çalışmalar trafikte yoğunluğa yol açtı

FATİH Sultan Mehmet Köprüsü'nde Serbest Geçiş Ücret Toplama Sistemi'nin devreye girmesi için 1, 2, 3 ve 4 numaralı gişelerin kaldırılma işlemleri sürüyor.

2015.01.26 23:47 - Son Güncellenme: 2015.01.26 23:48 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Çalışmalar trafikte yoğunluğa yol açtı

Çalışmalar nedeniyle akşam saatlerinde FSM gişelerinde trafik yoğunluğu oluştu. Sürücüler, trafik işaretleri ile diğer gişelere yönlendirildi.

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde başlayan çalışmalar 8 Şubat Pazar günü saat 14.00'e kadar sürecek.

Bu arada sürücüler, trafik yoğunluğu nedeniyle 2-2,5 saat yolda kaldıklarını söyleyerek, tepki gösterdi.
 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2015.01.26 23:47 - Son Güncellenme: 2015.01.26 23:48 - HABER MERKEZİ
A