Çaldığı parayla tatile çıktı

Çaldığı parayla tatile çıktı

Adana'da tırmanarak girdiği evden 9 bin 400 lira nakit para çaldığı iddia edilen 20 yaşındaki Abdullah T., çevrede bulunan güvenlik kameralarına takılınca yakalandı. Çaldığı paraları tatilde harcadığı öğrenilen zanlı, parası bitince Adana'ya döndüğü gün gözaltına alındı.

2013.04.27 14:18 - Son Güncellenme: 2013.04.27 14:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Çaldığı parayla tatile çıktı

 


Olay Sümer Mahallesinde meydana geldi. Tırmanarak girilen evinden 9 bin 400 lira para çalındığını gören ev sahibi durumu polise başvurdu. Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro amirliği ekipleri evde yaptıkları parmak izi çalışması yapıp ve binanın çevresinde bulunan güvenlik kameralarını incelemeye aldı.

Kaçış güzergahını inceleyen polis, zanlının çeşitli suçlardan 29 kaydı bulunan Abdullah T. olduğunu ve çaldığı paraları yemek için şehir dışına tatile gittiği tespit etti. Parası biten T., kente geri geldiği gün gözaltına alındı. Sorgusunda suçunu itiraf eden şüpheli mahkemeye çıkarılmak üzere adliyeye sevk edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.04.27 14:18 - Son Güncellenme: 2013.04.27 14:18 - HABER MERKEZİ
A