ByLock kullanan 17 öğretmene gözaltında

ByLock kullanan 17 öğretmene gözaltında

UŞAK'taki FETÖ/PDY soruşturması kapsamında, örgütün gizli haberleşme sistemi Bylock'u kullandığı belirlenen ve daha önce Kanun Hükmünde Kararnamelerle ihraç edilen 17 öğretmen gözaltına aldı.

2017.02.09 18:39 - Son Güncellenme: 2017.02.09 18:39 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
ByLock kullanan 17 öğretmene gözaltında

Uşak İl Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü, FETÖ/PDY soruşturması kapsamında bu sabah, Bylock operasyonu yaptı. Uşak merkezli 4 ilde düzenlenen eş zamanlı operasyonda, Bylock sistemini kullandığı belirlenen ve meslekten ihraç edilen 17 öğretmen gözaltına alındı. Gözaltına alınanlar, Uşak Devlet Hastanesi'nde yapılan sağlık kontrolünün ardından sorgulanmak üzere emniyete götürüldü. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.02.09 18:39 - Son Güncellenme: 2017.02.09 18:39 - HABER MERKEZİ
A