ByLock kullanan 17 öğretmene gözaltında
UŞAK'taki FETÖ/PDY soruşturması kapsamında, örgütün gizli haberleşme sistemi Bylock'u kullandığı belirlenen ve daha önce Kanun Hükmünde Kararnamelerle ihraç edilen 17 öğretmen gözaltına aldı.
2017.02.09 18:39 - Son Güncellenme: 2017.02.09 18:39 - Güncel - HABER MERKEZİ
Uşak İl Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü, FETÖ/PDY soruşturması kapsamında bu sabah, Bylock operasyonu yaptı. Uşak merkezli 4 ilde düzenlenen eş zamanlı operasyonda, Bylock sistemini kullandığı belirlenen ve meslekten ihraç edilen 17 öğretmen gözaltına alındı. Gözaltına alınanlar, Uşak Devlet Hastanesi'nde yapılan sağlık kontrolünün ardından sorgulanmak üzere emniyete götürüldü.