Büyük kavga!
Ünlü sanatçı ve Selim Kaya birbirine girdi
2013.07.24 08:30 - Son Güncellenme: 2013.07.24 08:31 - Magazin - HABER MERKEZİ
At sahibi olan sanatçı Faruk Tınaz ile jokey Selim Kaya birbirine girdi, yarış dünyası karıştı
At tutkunu olan yarış atı sahibi Faruk Tınaz, sahibi olduğu SARS adlı atı birinci getiremeyen jokey Selim Kaya'ya "Atımız SARS'ın koşusunu ne yaptığı belli olmayan bir şekilde binip, yarışseveri de mağdur eden Selim Kaya sana yazıklar olsun" diye twit atarak sitem etti. Ünlü jokey Selim Kaya da Faruk Tınaz'a www.yarisdergisi.com adlı sitede yayınladığı yazıyla ağır bir cevap verdi. Yazısında 'Yüz kızartıcı bir şey yok' ifadesini kullanan Kaya, sorunun kendisinde değil kısrakta olduğunu iddia etti: "Faruk Tınaz bu ülkenin yetiştirdiği en değerli sanatçılardan biridir. Ayrıca at sahibi olması da camiamız için önemlidir, benim için de özel değerlidir. Ancak sosyal medya yoluyla bu konu üzerinde kırıcı bir tutum sergilemesini kendisine hiç yakıştıramadım. 'Yazıklar olsun' olmaz... Yüz kızartıcı bir şey olursa o zaman 'Yazıklar olsun' olur... Daha startta rahatsızlık gösteren safkan yarışın hiç bir yerinde istediğim şekilde olmadı, yarışa istediğim şekilde adapte olamadı, istediklerime cevap alamadım... Kısraktır, belki kısrakların doğasından kaynaklanan bir sorun yaşıyordur o an için bilemem... Uyum yakalayamadık... Atla jokey uyumu olmazsa zaten bu iş başından kaybedilmiştir. Sonuçta benim de çok memnun olmadığım bir şekilde yarışı tamamladık. Yarıştan sonra antrenöre durumu izah ettim o da, 'Tamam baktıralım, kontrol ettirelim, eline sağlık' dedi. Kimse kusura bakmasın, yarışırken bir at var, bir ben varım, bir Allah var... Vicdanen huzur önemli!"
'TINAZ DUYGUSAL DAVRANMIŞ'
Jokey Selim Kaya, kararı yarış camiasının vereceğini ifade ederken, yazısına şöyle devam etti: "Faruk Abi yarıştan sonra aramış, telefonum kapalıydı. Ben kendisini aradığımda 'Yarın sabah konuşalım' dedi. Benimle görüşmeden sosyal medyada konuya kendi açısından bakarak değerlendirmiş. Sanatçı bir kişidir duygusal davranmış olabilir, ancak bu olmadı. Biz kazanınca sevindikleri gibi, kaybedince de üzülürler. Ben bu camiada her şeyin açık açık konuşulmasından yanayım... Yarın birgün atına bineriz, belki teklif eder, bu işten düşmanlık çıkacak değil tabii. Ancak bazı söylemler bize de, camiaya da yakışmaz. Sonuçta Faruk Tınaz Bey kendisine göre bir görüş belirmiş, bu da benim görüşüm. Karar yarış camiasınındır."