"Büyük gurur duyuyorum"

"Büyük gurur duyuyorum"

Attığı 2 golle Atletico Madrid'i yarı finale çıkartan Fransız futbolcu Antoine Griezmann, Barcelona maçını değerlendirdi..

2016.04.14 08:54 - Son Güncellenme: 2016.04.14 08:54 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Büyük gurur duyuyorum"

Antoine Griezmann"Bu takımdan büyük gurur duyuyorum. Biz daha güçlüydük." dedi. Griezmann, "Barça gibi bir takıma karşı zorlanmamız çok normal. Ama hücumda çok daha güçlüydük. Savunmada da hepimiz iyiydik. Bizim felsefemiz Simeone'nin söylediği gibi maç maç düşünmek." diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.14 08:54 - Son Güncellenme: 2016.04.14 08:54 - HABER MERKEZİ
A