BUSKİ'nin anketinden ne çıktı?

BUSKİ'nin anketinden ne çıktı?

Bursa'nın en önde gelen hizmet kurumlarından Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, abonelerine yönelik anket çalışması başlattı. Her mahalle ve sokağa giren anketörler, vatandaşların memnuniyetini ölçüyor. İşte anketin sonuçları...

2012.07.05 10:30 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
BUSKİ'nin anketinden ne çıktı?

BUSKİ Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı, İnsan Kaynakları ve Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı ile BUSKİ Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü'nün koordinatörlüğünde düzenlenen anket, BUSKİ Performans Birimi'nin organizasyonuyla gerçekleştiriliyor.
Anket çalışmasının 2-6 Temmuz tarihlerini kapsadığını belirten BUSKİ Genel Müdürü İsmail Hakkı Çetinavcı, anketin 'abone eğilimi' ile 'abone memnuniyeti'ni ölçümlendirmeyi hedeflediğini vurguladı.

5 bin kişi ile birebir görüşme

Anketin bir diğer amacının 'abone bilgilendirmesi' olduğunu ifade eden ÇETİNAVCI, "Anket çalışması ile ilgili 30 personelimizi görevlendirmiş bulunmaktayız. Hizmet alanımızdaki konut ve işyerlerindeki yaklaşık 5 bin kişi ile birebir görüşme ile gerçekleştirilecek anket, kaliteli hizmetin sürekliliği ile abone memnuniyetinin sağlanmasını hedefleyen çalışmalarımıza ışık tutacak" diye konuştu. Sunduğu hizmetlere güvenle bakılan, alanında örnek ve öncü kurum olmanın verdiği sorumluluk bilinciyle çalıştıklarını ifade eden Çetinavcı, anketin aynı zamanda, kurumsal gelişim için geliştirdikleri yol haritasına önemli veriler sunacağını da sözlerine ekledi.

ANKETTEN NE ÇIKTI?
Anketörlerden alınan bilgiye göre, ankete katılan vatandaşların çoğunluğu içme suyu olarak çeşme suyu kullandığını belirtirken, kanalizasyon çalışmaları sonrası yolların çukur kalması ve rögar kapaklarının düzgün yapılamaması eleştirildi. Anketin sonuçlarıyla ilgili BUSKİ'nin basın açıklaması yapacağı öğrenildi.
 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.07.05 10:30 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A