Bursasporlu taraftarlar Özlüce'de toplanarak yönetimi istifaya davet etti

Bursasporlu taraftarlar Özlüce'de toplanarak yönetimi istifaya davet etti

Bursasporlu taraftarlar, takımlarının Kasımpaşa'ya karşı aldığı 4-0'lık mağlubiyetin ardından Özlüce Tesisleri önünde toplandı. Takım otobüsünün arka kapıdan tesislere girişi sırasında yoğun tepki gösteren taraftarlar, yönetimi de istifaya davet etti.

2017.02.25 01:32 - Son Güncellenme: 2017.02.25 08:03 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursasporlu taraftarlar Özlüce'de toplanarak yönetimi istifaya davet etti
01:31 Bursasporlu taraftarlar Özlüce'de toplanarak yönetimi istifaya davet etti

İLGİLİ VİDEO

Bursasporlu taraftarlar Özlüce'de toplanarak yönetimi istifaya davet etti

Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında deplasmanda Kasımpaşa ile karşılaşan Bursaspor, sahadan 4-0 mağlup ayrıldı. Ligdeki galibiyet hasretini 7 maça çıkaran yeşil-beyazlı oyuncular, Özlüce Tesislerine döndüklerinde taraftarların tepkisi ile karşılaştı. 

Tesisler önünde toplanan yaklaşık 100 kadar Bursaspor taraftarı, takım otobüsünün tesise arka kapıdan girişi sırasında, "Yönetim istifa" tezahüratlarında bulundu.

Taraftarlar, daha sonra olaysız şekilde tesislerden ayrıldı. Öte yandan polis ekipleri de, herhangi bir olayın yaşanmaması için tedbir aldı.

Bursasporlu taraftarlar, yönetimi protesto etti

İLGİLİ GALERİ

Bursasporlu taraftarlar, yönetimi protesto etti

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.25 01:32 - Son Güncellenme: 2017.02.25 08:03 - HABER MERKEZİ
A