Bursasporlu taraftarlar Özlüce'de toplanarak yönetimi istifaya davet etti

Haber · 2017.02.25 08:02

Bursasporlu taraftarlar, takımlarının Kasımpaşa'ya karşı aldığı 4-0'lık mağlubiyetin ardından Özlüce Tesisleri önünde toplandı. Takım otobüsünün arka kapıdan tesislere girişi sırasında yoğun tepki gösteren taraftarlar, yönetimi de istifaya davet etti.