Bursasporlu futbolcular Yeni Yıl Meydanı'nda taraftarla buluştu! 

Bursasporlu futbolcular Yeni Yıl Meydanı'nda taraftarla buluştu! 

Bursasporlu futbolcular, Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından Eski Atatürk Stadyumu alanında oluşturulan 'Bursa Yeni Yıl Meydanı'nda taraftarlarla buluştu.

2024.12.28 19:09 - Son Güncellenme: 2024.12.28 19:11 - Bursa Bölge - SEMA ÜSTÜNTAŞ
A
Bursasporlu futbolcular Yeni Yıl Meydanı'nda taraftarla buluştu! 

SEMA ÜSTÜNTAŞ / BURSADA BUGÜN

Bursa Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden olan, Bursa Kültür AŞ tarafından Eski Atatürk Stadyumu alanında oluşturulan 'Bursa Yeni Yıl Meydanı', vatandaşlar tarafından yoğun ilgi görüyor.

Yeni Yıl Meydanı'nı ziyaret eden Bursasporlu futbolcular Ahmet İlhan Özek, Muhammet Demir, İlhan Depe ve Yiğit Ali Bayrak, Bursastore standı önünde taraftarlarla bir araya geldi. 

Vatandaşlardan yoğun ilgi gören yeşil-beyazlı futbolcular, taraftarlarla tek tek tanışarak, formaları imzaladılar.

İmza günü etkinliğinde taraftarla buluşan Bursasporlu futbolcular Ahmet İlhan Özek, Muhammet Demir, İlhan Depe ve Yiğit Ali Bayrak sevenleriyle hatıra fotografı çektirmeyi de unutmadı. 

Yeni Yıl Meydanı'nda düzenlenen Bursasporlu futbolcularla imza günü etkinliği, yarın saat 19.00'da Bursaspor Teknik Direktörü Pablo Martin Batalla ve Musa Çağıran katılımı ile devam edecek.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.12.28 19:09 - Son Güncellenme: 2024.12.28 19:11 - SEMA ÜSTÜNTAŞ
A